Patyriminė diena

Paskelbta: 2022-06-15

Klasė (grupė)  II g. kl.

Data 2021 – 10-20

Dalykas  informacinės technologijos

Pamoka pagal UP pamoka

Mokytoja Donata Vireikienė

Pamokos tema  Vizitinės kortelės maketavimas.

Ugdymo(si) tikslas (kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?)

Ugdys mokėjimo mokytis, komunikavimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo bendrąsias kompetencijas. Dalykinės kompetencijos – gebės rasti tinkamą vizitinei kortelei šabloną, ieškoti informacijos apie vizitinės kortelės rengimą.

Mokymo(si) uždavinys (ko mokiniai per šią pamoką išmoks?)

Pakartoję šablono įterpimą, savarankiškai ar su mokytojo pagalba, poromis parengs jiems pasiūlytos maitinimo įstaigos meniu.

Mokinių skaičius klasėje (grupėje) iš viso 11.

Ypatingų poreikių mokiniai (gabūs, specialiųjų ugdymosi poreikių, kt.) Gabi – Renata, sunkiau sekasi – Kamilei.

Pamokos kontekstas. Mokiniai atliks jiems skirtas užduotis,.

Klasė (grupė)  II g. kl.

Data 2021 – 10-20

Dalykas  informacinės technologijos

Pamoka pagal UP pamoka

Mokytoja Donata Vireikienė

Pamokos tema  Kūrybiškumo skatinimas programavimo pamokoje. Sąlyginis sakinys.

Ugdymo(si) tikslas (kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?)

Ugdys mokėjimo mokytis, komunikavimo bendrąsias kompetencijas. Dalykinės kompetencijos – gebės sukurti uždavinio sąlygą ir parašyti programą uždavinio sprendimui.

Mokymo(si) uždavinys (ko mokiniai per šią pamoką išmoks?)

Išklausęs mokytojo užduoties paaiškinimo 1. savarankiškai sukuria uždavinio sąlyga, 2. savarankiškai ar su mokytojo ir draugų pagalba užrašo sukurtos užduoties sprendimą.

Mokinių skaičius klasėje (grupėje) iš viso 10.

Ypatingų poreikių mokiniai (gabūs, specialiųjų ugdymosi poreikių, kt.) Gabūs –Tomas, Gedvydas, Rugilė, sunkiau sekasi – Karoliui, Kristupui..

Pamokos kontekstas. Mokiniai užrašys kūrybišką uždavinio sąlygą ir parašys programą šiam uždaviniui išspręsti.

Klasė (grupė)  III g. kl.

Data 2021 – 10-20

Dalykas  informacinės technologijos

Pamoka pagal UP pamoka

Mokytoja Donata Vireikienė

Pamokos tema  Duomenų skaitymas iš failo ir rašymas į failą.

Ugdymo(si) tikslas (kokias bendrąsias ir dalykines kompetencijas ugdysis mokiniai?)

Ugdys mokėjimo mokytis, komunikavimo bendrąsias kompetencijas. Dalykinės kompetencijos – gebės ieškoti ir sisteminti informaciją, bei ją pritaikyti užduočių sprendimui.

Mokymo(si) uždavinys (ko mokiniai per šią pamoką išmoks?)

Išklausęs mokytojo užduoties paaiškinimo 1. savarankiškai ieško informacijos, 2. aptaria rastą informaciją su klasės draugais ir mokytoja, 3. parašo programą bent vienam jam paskirtam uždaviniui.

Mokinių skaičius klasėje (grupėje) iš viso 7 – vienuoliktokai ir 3 – dvyliktokai.

Ypatingų poreikių mokiniai (gabūs, specialiųjų ugdymosi poreikių, kt.) Gabūs –Justas, Gintaras, Karolina, sunkiau sekasi – Rokui ir Gedui.

Pamokos kontekstas. Mokiniai ieško informacijos internete, naudojasi rastais pavyzdžiais, išsiaiškina, kaip skaitomi ir rašomi duomenys į failą. Sprendžia jiems skirtus uždavinius

Skip to content