Ką gali papasakoti Gyvolių piliakalnis?

Paskelbta: 2022-03-14

Taip vadinosi  pavasarinė (03-02) mokytojų išvyka, kurios tikslas buvo pasidalinti gerąja patirtimi ir pasimokyti vieniems iš kitų. Vis daugiau mokiniams organizuojame integruotų patyriminių veiklų kitose erdvėse. Šį kartą paieškojome integracinių ryšių ant Gyvolių piliakalnio, tik mokiniais tapo į išvyką susirinkę mokytojai. Kodėl Gyvolių? Piliakalnis gražiai sutvarkytas, šalia upės,  apipintas padavimais… Važiuoti netoli, o pabuvoji jau dviejuose skirtinguose rajonuose ir apskrityse. Važiuodamas  taip pat gali prasmingai išnaudoti laiką: telefone išspręsti testą ir pasitikrinti savo žinias. Tą ir darė mokytojai – bendradarbiaudami mokėsi. Aktyviai dalyvavo  įvairių dalykų pamokose: skaičiavo pušų amžių, medžio aukštį, mokėsi atpažinti įvairių rūšių kerpes, ištirti oro užterštumą, iš gamtoje esančių ženklų nustatyti pasaulio kryptis, kurti pasakojimus, trumpai juos pristatyti užsienio turistų grupei  ir t. t. Grįždami namo,  reflektavo ir dalijosi savo patirtimis. Nepamiršo ir kompetencijų – balsavo, kurios buvo ugdomos vykdytose veiklose. O svarbiausia – džiaugėsi bendryste ir gražiu pavasariu.

Užduotis kūrė, išvyką organizavo ir veiklas vedė biologijos mokytoja Irena Zubavičienė ir istorijos mokytoja Indrė Šiurkienė. Darbines akimirkas įamžino ir apibendrinimui eiles sueiliavo technologijų mokytoja  Jūratė Stonienė.

Ėjau aš šiandien rytą į mokyklą ir vis mąsčiau…

Man reiks keliaut…

Pažint senus takus

Ir upės vingius nupaišytus.

Piliakalnį Gyvolių pamačiau…

Istorijos mokytoja I. Šiurkienė

Skip to content