Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?

Mokykla,  perteikdama žinias, ugdo visapusišką žmogų. Pamoka yra pagrindinė šios veiklos grandis, planingai organizuota, reglamentuota tam tikrų dokumentų (programų, standartų), bet, svarbiausia, – mokytojo ir jo ugdytinių kūrybingos veiklos, todėl  šiuolaikinei pamokai keliama gana daug įvairių reikalavimų.
Kokia  turėtų būti šiuolaikinė pamoka, dalijosi patirtimi, diskutavo, tikrinosi balandžio 28 dieną į respublikinę metodinę konferenciją Akmenės gimnazijoje susirinkę 103 mokytojai. Jos turinį kūrė Akmenės rajono Ventos,  „Saulėtekio“ , Papilės Simono Daukanto gimnazijų, Mažeikių Merkelio Račkausko gimnazijos,  Kauno Kazio Griniaus progimnazijos,  Vilniaus licėjaus, Šiaulių rajono Gruzdžių gimnazijos, Jovaro, Romuvos progimnazijų ir kitų miestų mokyklų pranešėjai ir klausytojai. Dalyvius pasveikino Akmenės gimnazijos direktorius N.Žalys, Akmenės rajono švietimo, kultūros  ir sporto skyriaus vedėjas V. Juozapavičius. Pasitikėjimo suteikė Šiaulių rajono Aukštelkės mokyklos direktoriaus V. Bacio pranešimas apie pamoką be klasikinių dogmų, Šiaulių „Juventos“ progimnazijos ir Gruzdžių gimnazijos lektorės S. Kiviliauskaitė ir R. Veikalienė kalbėjo apie  emocinį intelektą ir mobingą.  Mokytojai dalijosi patirtimi  septyniose  darbo grupėse, kurioms vadovavo Akmenės gimnazijos mokytojai moderatoriai K. Jomantienė, D. Gricienė, R. Mokusienė, I. Zubavičienė, G. Gricienė, I. Šiurkienė, J. Varanavičienė. Išklausyta ir perskaityta  beveik 40 pranešimų apie inovatyvius darbo metodus,  apie reikalavimus šiuolaikinei pamokai, dalykinę integraciją, kūrybingumo skatinimą,  mokinių motyvacijos stiprinimą.
Po refleksijos esame dėkingi visiems už pateiktus pasiūlymus, pastabas, komentarus. Konferencijos organizatoriai  džiaugiasi, kad konferencijos tikslas pasiektas, mokytojai išsiskirstė norėdami susitikti dažniau,  nes gyvi ir dalykiški pasikalbėjimai yra bendravimo klasika bet kurioje aplinkoje.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Judita Ulmienė

Facebook komentarai